Espreso TV

Струмінь UA :: Українське ТБ Онлайн. Еспресо - завжди новини!





Espresso TV - приватний український телеканал, створений в листопаді 2013 року. 24 листопада 2013 року о 12.30 з опозиційного мітингу розпочався трансляція тесту через супутник Astra 4A. Поїхали прямі трансляції від "Євромайдан" у Києві.

Телеканал почав транслювати без ліцензії. Національна рада телебачення і радіомовлення вилучила з порядку денного засідання 20 листопада питання видачі ліцензії на телеканал Espresso.

Спочатку телеканал "Espresso TV" мав назвати "News-TV". Через схожість попереднього логотипу з товарним знаком для товарів та послуг, що належать ТРК "Україна", канал нібито не отримав ліцензії від Національної ради з питань супутникового мовлення. Проте, за словами керівництва Espresso TV, члени Національної ради у відмові від надання ліцензії телекомпанії перевищили свої офіційні повноваження.

Засновниками компанії є дружина Миколи Княжицького, Лариса Князицька (99%) та колишній головний редактор щотижневого коментаря Вадим Денисенко, головний редактор телеканалу (1%).

Адреса каналу: 03087, м. Київ, вул. Адам Міцкевич, 10, оф. 32. Трансляція здійснюється з супутника Astra 4A (параметри: 11766 МГц, поляризація - Н (горизонтальна), швидкість передачі символів 27500 kSim / s, FEC ¾).

Цей канал транслювався з майдану Незалежності та гарячих точок конфронтації в Києві. ТВ програми: резюме з Миколою Вересним, Тенденції, немає коментарів, EuroMaidan 2013 (закрито), EuroMaidan 2014.

9 жовтня 2014 року Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення змінила ліцензію компанії Goldberry на цифрове мовлення в мультиплекс MX-3 у зв'язку зі зміною режисера, редакційної колегії, логотипу, концепції програми та адреси студія Відповідно до змін, зараз на місці "Голдберу" в мультиплекс є телеканал "Espresso TV".

У грудні 2015 року компанія Goldberry LLC змінила логотип телевізійної компанії від "ESPRESO TV" до "ESPRESO" і відмовилася транслювати на території антитерористичної операції. Відповідні рішення були прийняті на засіданні Національної ради 3 грудня 2015 року, з урахуванням висловлених Goldberry Ltd. 

У січні 2017 року телеканал шукав інвестора, щоб продати частину каналу.